Skills Club Athena

Spelenderwijs leren hockeyen voor kinderen van 4-7 jaar oud

Op een speelse manier kennismaken met hockey, voor kinderen van 4-7 jaar oud op hockeyclub Athena. Onder leiding van een ervaren trainer en enthousiaste assistenten doen we veel spelletjes en oefeningen, met en zonder stick.

Waar?

Hockeyclub Athena.

Hoe werkt het?

Je geeft je op voor 1 van de 2 groepen. Het is in blokken van 10 weken zodat je er niet aan vast zit en je jouw kind per blok kan opgeven. Aanmelden gaat via een aanmeldformulier. Aanmelden gaat via een aanmeldformulier. Dat kun je aanvragen je aan bij Tessa via: tessa@senb.nu

Bonus!

Alle inkomsten gaan naar onze projecten in Oeganda waardoor er ook daar ieder jaar 50 kinderen mee kunnen doen aan ons traject voor onderwijs en sport in het vluchtelingenkamp waar we daar actief zijn.

Ook leuk! Apenkooi-verjaardagsfeestjes

Op www.skillsamsterdam.nl zie je ook de apenkooi-verjaardagsfeestjes die je bij ons kan organiseren en waarvan de opbrengst ook naar Oeganda gaat.

Vragen?