Naast de benodigde overheidssubsidies, stoppen we veel eigen tijd en geld in onze projecten, en met jullie bijdragen kunnen we nog veel meer jongeren helpen.

Vrienden worden?

Ben je net zo enthousiast over onze projecten als de jongeren die we helpen en wij zelf? Word dan vriend van de stichting. Doneer een klein (of groot!) bedrag en draag bij aan een sportieve en mooie toekomst van deze jongeren: Van een 1 week eten voor een gezin tot contributie van een sportvereniging. Jouw geld komt goed terecht!

Doneer bijvoorbeeld…

€ 25 en word een kleine vriend
€ 75 en word een grote vriend
€ 150 en word beste maatjes!

Of: Voer gewoon een eigen gekozen bedrag in waarmee je onze projecten steunt

Of word sponsor

Wil je een wat groter bedrag doneren, bijvoorbeeld met je bedrijf, team of club? Heel graag! Neem dan even contact op met Tessa.

Maak een door jou gekozen bedrag over op Iban rekening NL15INGB0006330261 t.n.v. stichting S&B + vermeld de titel van het project in de omschrijving.